dag 12 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van dromersuitschoonebeek - WaarBenJij.nu dag 12 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van dromersuitschoonebeek - WaarBenJij.nu

dag 12

01 Augustus 2014 | Ecuador, Quito

vandaag is een lekker rustig dagje want we hebben alleen vanavond een borrel in de planning staan van local dreamers staan.
toch hebben we vanmorgen om 9 uur gezamenlijk ontbeten en daarna hebben we besloten om te gaan shoppen.
dus de gene die mee willen gaan gezellig mee en de gene die dat niet willen gaan lekker wat voor zich zelf doen.
dit is best wel fijn naar 11 dagen een best druk programma te hebben.
maar iedereen vind het nog steeds super leuk en na mijn weten is er nog steeds geen sprake van mensen die heimwee hebben in tegen deel zelf :)
na het shoppen gaan we ons om 4 uur in het hotel verzamelen om daarna ook met de rest van local dreamers ( de gene die mee willen) lekker de kroeg in te gaan.
natuurlijk maken we dat niet te laat want morgen gaan we naar de grootste werkende vulkaan van de wereld.
en hier moeten we er weer om 5 uur voor uit om de bus te halen.
groetjes de dromers uit schoonebeek en zandpol XD

• 01 Augustus 2014 - 17:53

Gonny Elema:

Dag allemaal, ik wilde net mijn IPad dichtdoen en hoorde een pingeltje.
    Gauw nog even de email bekijken. Weer een verhaal van jullie. Leuk om zo contact te houden. Heerlijk zo'n rustig luier dagje na 11 dagen hard werken. Veel gezelligheid in de kroeg. Komen jullie morgen , of liever vannacht, wel het bed in ? Ik heb begrepen Stef, dat je nog geen heimwee hebt. Zien we je wel weer terug? Morgen een hele fijne dag. Maak maar veel foto's. Hartelijke groeten uit Nieuwlande . Opa en oma van Stef.

• 01 Augustus 2014 - 18:02

Hilje:

Heerlijk even een rustdag halverwege. Geniet ervan, ieder zijn eigen ding doen.
    Stef gaat vast niet mee shoppen? Veel plezier morgen en dat de vulkaan rustig blijft.
    Groet, Hilje

• 01 Augustus 2014 - 18:06

Hilje:

Zag net de foto's, leuk. Waar is Aart gebleven? Groet, Hilje

• 01 Augustus 2014 - 22:33

Carla & Anton:

Beste dreamers wat een geweldige belevenissen allemaal!!
    Blijf ervan genieten en onthoudt ze allemaal voor later!
    Maak vooral veel foto`s zodat wij samen nog een keertje kunnen nagenieten.
    Heul veul plezier verder en warme groetjes van Carla & Anton

• 02 Augustus 2014 - 09:56

Albert Stevens:

Wij vinden het leuk om jullie reisverslag te lezen en foto's te bekijken. Zo mogen wij ook iets beleven van jullie reis. Nog een dikke week de handen uit de mouwen en ook genieten. Zorg dat de stemming goed blijft, dan is het nog extra leuk. Groeten voor jullie allemaal van de opa en oma van Gerian.

• 02 Augustus 2014 - 11:06

Mini Niers:

Hoi dromers uit Schoonebeek.
    Wat hebben jullie het druk!!! Wat een belevenis! Blijf er van genieten. Het is ook goed om een rustdagje te hebben, zo kunnen jullie je opladen voor het vervolg van de reis. Nog heel veel plezier.Ben heeeeel benieuwd naar jouw verhalen Madelon. liefs voor jou en voor de anderen de groeten van uit Schoonebeek.
    Mini

• 02 Augustus 2014 - 11:54

Roel Aukje Liselot:

Hoi allemaal,
    Wat een prachtige reis maken jullie, en fijn dat wij op deze manier mee mogen genieten.
    Een ervaring die jullie altijd bij zal blijven!
    Anke hopelijk gaat het weer wat beter met je enkel.....Beterschap!
    Op dit moment zullen jullie waarschijnlijk net ontwaken om je klaar te maken voor het bezoek aan de vulkaan.
    Heel veel plezier en GENIETEN!!!
    Lieve groeten van Roel Aukje en Liselot

• 03 Augustus 2014 - 18:32

Ashref Dahman I:

good trips anke ..and just be happy

• 04 Augustus 2014 - 18:08

Marriette :

Leuk om jullie te volgen. Stond zondag ook een leuk stukje op de nieuwsbrief. Al weer over de helft van jullie reis. Geniet er nog maar lekker van. Ben benieuwd na de verhalen!
    Gr. Marriëtte Streutker