dag 3t/m5 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van dromersuitschoonebeek - WaarBenJij.nu dag 3t/m5 - Reisverslag uit Quito, Ecuador van dromersuitschoonebeek - WaarBenJij.nu

dag 3t/m5

27 Juli 2014 | Ecuador, Quito

Hallo allemaal, hier even weer een berichtje vanuit Ecuador, we hebben het hier erg leuk! Donderdag hebben we onze eerste Spaanse les gehad, we hadden in Nederland al een paar lesjes gehad. Daarna hebben we geholpen met de voetbalschool, erg leuk en vermoeiend. Door het hoogteverschil ben je snel moe en maar je geen kans tegen die snelle kinderen. Wel hebben we het erg leuk gehad, spelletjes met de kinderen doen en een potje voetballen. Na de voetbalschool zijn we naar het hotel gegaan en een hapje gaan eten. Vrijdag hadden we een rustige dag. Eerst 's ochtends wel een intensief Spaans lesje. Daarna hebben we alles voor vandaag voorbereid. We hebben het draaiboek klaargemaakt, die iedereen kreeg. Zo kon je zien welke groepen je zou krijgen in elke ronde. We hebben de kaartjes voor de groepen klaargemaakt. En alles nog even goed doorgenomen. Daarna zijn we gezellig een afsluitende vrijdagmiddag borrel gaan drinken. Allemaal lekker aan de bier en cocktaisl behalve Anke die was niet helemaal fit. daarna zijn we nog even iets simpels gaan eten, lekker snacken ook dat kan in Ecuador. We hebben het niet te laat gemaakt want vandaag hadden we een kledingmarkt en spelmiddag in een arme wijk genaamd Santa Isabel. 's ochtends begonnen we met de markt waar we kleding verkochten voor tussen de 1 en 5 dollar. Dit was erg gezellig met de lokale mensen daar van de kerk. Daarna zijn we gaan lunchen. De vrouwen daar hadden een heerlijke lunch voor ons gemaakt. Daarna konden de spelletjes beginnen we stonden allemaal bij een eigen spel, en moesten ons met een gebrekkig Spaans en handen en voeten redden. Dit is ons allemaal aardig gelukt want de kinderen hadden het erg naar hun zin en wij ook.Ook was er een erg leuk koppel bij die Engels spreken, die hebben ons hier en daar geholpen. Echt super leuke mensen waar we veel mee hebben gepraat deze dag. Naar een intensieve lange dag zijn we nog even de dag gaan doornemen op kantoor van de Local Dreamers. Daarna zijn we even wat gaan eten en allemaal lekker gaan douchen en slapen.

• 27 Juli 2014 - 09:15

Gerrit En Geke:

Mooi te lezen, dat jullie het zo naar de zin hebben!!
    Maak er nog een mooie tijd van, en vooral overal van genieten.
    Wij volgen jullie verhalen natuurlijk op de voet.

Groetjes Gerrit en Geke

• 27 Juli 2014 - 09:40

Ashref Dahmani:

Erg leuk om te horen praten deze prachtige .. en we zijn gevoelig behalve u een goede reis en veel plezier en genoten van het plezier .. en niet de kans om niet te missen, want het is een unieke kans .... kussen naar u .... pure Ashraf

• 27 Juli 2014 - 11:50

Bouko De Groot:

Goed bezig! Vermaakt Aart zich ook een beetje?

• 27 Juli 2014 - 11:51

Familie Gerrits:

Hoi allemaal,
    Wat ontzettend leuk om jullie reis te kunnen volgen.op deze manier kunnen we een klein beetje meegenieten. We vinden het zo gaaf dat jullie de vakantie op deze manier besteden.elke lach die jullie daar geven en van de kinderen krijgen is een parel.
    Jullie zijn zes lichten voor de kinderen die jullie ontmoeten!
    We wensen jullie Gods Zegen toe op deze reis!!!!!
    Veel hartelijke groeten van Roel,Coby,nienke,amke,jolijn en Koen Gerrits

• 27 Juli 2014 - 12:39

Esther:

Wat ontzettend leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat daar! Ik vind het echt heel stoer van je dat je dit avontuur zo aangaat en hoop nog een heleboel van deze positieve en leuke verslagen te gaan lezen.

Heel veel plezier nog daar,
    Je grote nicht,

Esther

• 27 Juli 2014 - 14:27

Gonny Elema :

Wat fijn, dat jullie het zo naar jullie zin hebben. We zien het voor ons zoals jullie daar bezig zijn.Heel leuk zoals jullie dat beschrijven. We kijken al weer uit naar de volgende dag.
    Geniet met elkaar.

Groetjes, opa en oma van Stef.

• 27 Juli 2014 - 16:40

Anton & Carla:

Hallo allemaal wat een verhaal!!! In één woord geweldig.
    Wij kijken nu al weer uit naar de verslagen van jullie volgende avonturen en maak vooral veel foto's voor later.

• 27 Juli 2014 - 16:40

Anton & Carla:

Hallo allemaal wat een verhaal!!! In één woord geweldig.

• 27 Juli 2014 - 18:46

Mini Niers:

Hoi allemaal,
    Wat een drukke dagen hebben jullie. Het is allesbehalve dromen! Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Vast wel erg vermoeiend, maar het geeft ook veel voldoening als het allemaal lukt. Veel succes met de komende activiteiten, en veel plezier. Ik blijf jullie zeker volgen.
    groetjes Mini Niers

• 27 Juli 2014 - 23:29

Hilje:

Fijn om te lezen wat jullie allemaal meemaken. zoveel indrukken in een korte tijd. Geniet nog van de komende tijd. ik zie uit naar de verhalen van jullie.

• 28 Juli 2014 - 09:14

Rina Slomp:

Wat leuk om jullie verhalen te lezen , een super ervaring , toi toi toi met z'n allen veel succes en heel veel plezier xxx rina ronni lieke iris en tim

• 28 Juli 2014 - 20:17

Martin-Lanjouw:

Leuk om dit verhaal te lezen ik hoop dat jullie daar veel plezier hebben en de kinderen goed kunnen stimuleren en dat jullie er veel van opsteken groetjes van Martin tom rik marieke Lanjouw

• 28 Juli 2014 - 20:30

Wietske Meier:

Hallo dromers uit Schoonebeek,
    Wat is het fantastisch dat we hier in Schoonebeek zo af en toe even kunnen lezen hoe het met jullie gaat. Uit de dagverslagen kunnen we lezen dat jullie het samen gezellig hebben en dat jullie je super inzetten voor de mensen daar ter plekke. Helemaal geweldig! Geniet ervan. Groetjes van Herman, Wietske, Margot en Niels xx

• 30 Juli 2014 - 13:01

Ype En Hennie:

Hallo Anke
    wij hopen dat jullie het naar je zin hebben en naast het goede werk wat jullie verrichten ook nog tijd voor plezier hebben en er van kunnen genieten.
    groetjes uit Bathmen

• 31 Juli 2014 - 10:02

Josien Dijks:

Hoi Dromers
    Wat leuk om jullie reisverslag te lezen. Jullie hebben het er maar druk mee. Wel gezellig allemaal.
    Veel plezier nog en geniet ervan.
    Groetjes vanuit Emlichheim, Rikus en Josien Dijks.