eerste dag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van dromersuitschoonebeek - WaarBenJij.nu eerste dag - Reisverslag uit Quito, Ecuador van dromersuitschoonebeek - WaarBenJij.nu

eerste dag

23 Juli 2014 | Ecuador, Quito

de eerste dag in Ecuador zit er alweer op.
vandaag hebben we nog even het programma door genomen en daarna zijn we op city tour gegaan.
hier hebben we 2 kerken bezocht (waar we helaas geen foto's van mochten maken) en we hebben het stambeeld van de heilige maagd Maria bezocht.
deze staat op een berg en kijkt uit over de hoofdstad van Ecuador.
toen we bij het stambeeld waren konden we uit kijken over de hele stad Quito.
ook hebben we kennis gemaakt met wat andere vrijwilligers van local dreamers en hebben we van hun over de ervaringen die wij nog mee gaan maken gehoord.
met al weer heel veel ervaringen rijker gaan we nu lekker slapen om morgen nog meer ervaringen op te doen om onder andere Engelse les te geven.

• 23 Juli 2014 - 09:12

Ashref Dahmani:

Ja .. Ik kijk er naar uit .. en ik wens u veel succes op deze reis .. maar probeerde al het mogelijke vermogen te houden ... Ik hoop dat je een geweldige tijd .. Anke noodlijdende ... en de gelegenheid te geven om nest houdat je leven. . Ashraf

• 23 Juli 2014 - 09:16

Bouko De Groot:

Mooi om het eerste bericht van jullie te kunnen lezen. Hopelijk volgen er nog veel berichtjes. De hartelijke groeten. ¡Qué lo pase bien! Bouko de Groot

• 23 Juli 2014 - 09:52

Ashref Dahmani:

Oh .. Oh ... ik kan het helaas niet scoorde Anke nu .... Ik betreur het .... Geniet van uw tijd meer

• 23 Juli 2014 - 21:48

Carla Meier:

Wat leuk om de eerste groepsfoto te zien en het eerste reisverslag te lezen.
    Hopelijk volgen er nog meer de komende weken!
    Nog heel veel plezier saampies en de groetjes uit Italië van Carla & Anton Meier

• 23 Juli 2014 - 22:56

Silvia Hubers:

Leuke foto en nog veel succes samen gr albert en silvia hubers

• 24 Juli 2014 - 08:33

Janny En Jan Hanken:

Leuke foto en nog heel veel plezier daar .gr jan en Janny Hanken

• 24 Juli 2014 - 12:18

Ashref Dahmani:

try be happy in this trip ...and don't forget to make picture cos this is chance of your life ....fantastic travel

• 26 Juli 2014 - 10:29

Herman Meppelink:

leuk om jullie ervaringen te lezen en te zien suc6

• 26 Juli 2014 - 19:06

Willem En Jose Dorgelo :

Veel plezier met elkaar! Het is fantastisch dat we jullie op deze manier kunnen volgen!

Groetjes,

Willem en Jose Dorgelo