dagen 6 t/m .... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van dromersuitschoonebeek - WaarBenJij.nu dagen 6 t/m .... - Reisverslag uit Quito, Ecuador van dromersuitschoonebeek - WaarBenJij.nu

dagen 6 t/m ....

Blijf op de hoogte en volg

01 Augustus 2014 | Ecuador, Quito

de dagen vliegen voorbij hier in ecuador.
zo snel dat ik niet eens meer goed weet hoeveel dagen we hier al zitten.
maar we maken hier van alles mee en dat maakt dat de tijd hier super snel voorbij gaat.
zo zijn we al voor twee dagen bij een gast famillie geweest dit is super leuk en natuurlijk wouw ik (anke) ff leren salsa dansen van de zoon en de dochter van de famillie.
ook sloot heleen hier zich bij aan :) hebben we toch nog wat geleerd deze reis :).
dit was super gezellig en leerzaam haha.
gisteren zijn we wezen helpen om een muur rond een schooltje te verven.
dit was een muur van zon 80 m lang en 2 meter hoog een hele klus dus.
en toen we daar aankwamen zagen we dat de verf die er al op zat helemaal aan het afbladderen was dus die moesten we eerst verwijderen.
dit was een hele klus maar gelukkig kregen we hulp van de kinderen en ouders van de school.
rond een uur of drie zijn we daar weg gegaan om vervolgens een reis naar een boerderij in ecuador te gaan.
dit was ergens in de middel off no are dicht bij de grootste vulkaan van het land.
een super uitzicht dus.
we gingen hier helpen op de boerderij onze taak was de stal schoonmaken.
en we kregen te zien hoe de kalfjes melk kregen (1 voor de eerste keer want die was vanmorgen geboren).
dit vonden we allemaal heel lief om te zien ook al moesten we er om 5 uur voor uit XD.
na dat we de stal uit hadden gemest gingen we ontbijten en daarna een slootje maken zodat het water goed naar de boerderij kon lopen stromen.
toen we dat gedaan hadden gingen we een eindje wandelen.
dit was heel mooi met een super uitzicht alleen jammer dat ik eerder moest stoppen omdat ik door mn enkel heen ging .
gelukkig heb ik de reis terug met veel pijn en een beetje ondersteuning toch redelijk volhouden.
na de wandeling zijn we weer terug naar het hotel te gaan om lekker uit te rusten voor de dag van morgen.

  • 01 Augustus 2014 - 10:00

    Coby Gerrits:

    Hoi allemaal,leuk om weer wat te horen van jullie! Jullie hebben wel een superreis zo te lezen.Is de muur nu helemaal klaar? Hoe is het met de enkel? De boer zal wel super blij zijn met zijn schone stal. Stef gaat het goed met je?Kun je je een beetje verstaanbaar maken? Het is nu tien uur in de ochtend bij ons.Ik wens jullie een super fijne dag vandaag. Stef,de hartelijke groeten van tante Coby en de rest.De rest van de groep ook de hartelijke groeten van ons

  • 01 Augustus 2014 - 10:26

    Gonny Elema:

    Goede morgen dromers, het is hier kwart over tien. Waarschijnlijk liggen jullie nog te dromen.
    Wat leuk om weer wat te horen. Jullie hebben het druk gehad zeg.ik zie het al voor me: al die vervende ouders en kinderen, die jullie geholpen hebben. En dan dat schoonmaken van die stal. Dat was voor de jongens zeker een peulen schilletje. Ik denk aan Abcoude Stef. Wat zal die vulkaan indrukwekkend geweest zijn. Anke en ? Julie geven zeker als je thuis bent een salsa voorstelling. Hoe gaat het met de enkel van? We wensen jullie succes bij je werk en veel gezelligheid. Stef, de hartelijke groeten van opa en oma. Ook de anderen onze hartelijke groeten.

  • 01 Augustus 2014 - 12:15

    Greet:

    Hallo dromers maar vooral harde werkers,
    Nu snap ik waarom er niet eerder bericht van jullie kwam: druk, druk, druk! Veel gedaan maar ook veel gezien lees ik. Ik hoop dat...??? niet te veel last van haar/zijn enkel heeft. Maar hoe gaat het eigenlijk met Aart? Voor jullie allemaal succes en groeten en blijven genieten! Greet

  • 01 Augustus 2014 - 17:04

    Hilje:

    Hallo dromers, ik kom net van mijn werk, pak dan even de i pad om te kijken of er een verhaal staat op de weblog. En ja hoor, vandaag weer een stukje, leuk. Ga er even voor zitten en lees dat jullie je niet hoeven te vervelen. Nu ook echt onder de bevolking van Ecuador geleefd, weer een ervaring rijker. en de natuur van Ecuador. Jullie beleven van alles, druk, druk, druk. Geweldig om dit allemaal te lezen, wat jullie daar allemaal doen om ook de dromen van de mensen daar waar te maken. Ik las op de Facebook site van local dreamers dat de foto' s van het opknappen van het schooltje ook volgen, ben er ook benieuwd naar. Nog heel veel plezier met elkaar. Sterkte met de enkel Heleen of Madelon . En tot de volgende keer. Groeten, Hilje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 20 Juli 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 7694

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 31 December 2014

local dreamers

Landen bezocht: